fredag 4 september 2015

Betala i natura


Det var en fredagsförmiddag i juli. Jag satt vid köksbordet och åt frukost. Då ringde det på dörren. In kom Lena som bodde några hundra meter bort. Hon är frånskild sedan några år och ensam kvar i sitt hus sedan först ex-make och sedan tre barn flyttat ut. Lena är 55 plus, men fortfarande snygg och sexig. Hon är omkring 165 lång och med cendré med halvlångt hår som ibland är i knut och ibland fritt hängande. Hon var nu klädd i ett par avklippta jeans och en blus som hon knutit under bysten så att magen syntes. Hon var ganska kurvig utan att vara fet. Hon hade kort sagt kurvorna på de rätta ställena.

-       Kan jag få låna din släpkärra? Jag behöver köra skräp till miljöstationen, om jag nu vågar köra med släpkärra sa hon.

-       Klart att jag hjälper en kvinna i nöd. Du får naturligtvis låna kärran.

-       Snällt! Kan du hjälpa mig med att koppla på den på min bil?

Vi gick ut. Jag backade upp Lenas bil och kopplade på vagnen

-       Men oj det verkar besvärligt backa och köra med kärra. Kan inte du köra? Och lasta också. Behövs en man för det!

-       Det är Ok

Vi åkte hem till Lena och började lasta. Det tog emellertid längre tid än Lena hade räknat med bland annat beroende för vi fick såga isär en del grenar för att kunna lasta kärran effektivt.

-       Oj vad sen det blev. Kan vi inte köra bor skräpet i morgon. Jag skall till tandläkaren nu på eftermiddagen. Måste duscha och tvätta håret innan.

-       Jag kan köra bort till miljöstationen. Så kan du gå hem och göra dig i ordning.

Jag kom till miljöstationen och delade upp skräpet mellan de olika återvinningscontainrarna. Sedan körde jag hem med kärran innan jag körde bilen åter till Lena.

När jag ringde på hos Lenas hus för att lämna bilnycklarna, stod Lena iklädd endast BH och trosor och torkade håret. Hon säg lite förlägen ut och sa:

-       Det var väldigt snällt av dig att hjälpa mig, sa hon. Jag har lite om pengar nu efter att jag var tvungen köpa ny tvättmaskin. Kan jag få betala dig i natura?

Hon trycker sin lättklädda kurviga kropp mot mig och kan jag inte hjälpa att jag börjar att få erektion. Lena kände det också men blev varken arg eller generad.

-       Ojdå här händer det grejer, sa hon skrattande och smekte ogenerat min bultade kuk utanpå shortsen. Det verkar som du tycker att det är ok

-       Ursäkta jag kan inte hjälpa det, men du är faktiskt en attraktiv kvinna, urskuldade jag mig

-       Det är jag. som får känna mig smickrad, skrattade Lena. Men då är det bäst att jag betalar dig i natura. Men det får inte ta för lång tid, men det är nog inget problem, tillade hon.


Hon förde in mig i sovrummet, drog av mig T-shirt, shorts och kalsonger

-       Men oj då! Har du skaffat fler tatueringar?

-       Gjorde en på den andra axeln också nu i sommar

-       Snyggt! Synd jag får aldrig råd att tatuera mig. Det får bli då vinner på Lotto!

 

Lena vände sig från mig och tog av sig trosorna. Vände sig sedan mot mig med händerna framför venusberget. Nu iklädd endast bh rodnade hon och såg skamsen ut.

-       Men usch jag känner mig som en billig slampa. Jag har aldrig sålt mig tidigare,

-       Men så skall du inte känna det. Vill du inte så tar jag på kläderna igen. Jag tycker inte att du säljer dig. Jag hjälpte dig som en granne utan krav på pengar. Och så tycker jag att du är fin och sexig kvinna.

-       Du är snäll. Men jag känner mig som en hora. Det är trist att ha dåligt med pengar. Men så vill jag återgälda dig

-       Men tycker du inte det är skönt med sex?

-       Jo det är klart att jag gör. Glöm det jag sa. Det får bli som jag sa först. Har ju lovat att betala dig i natura. Så nu löper jag hela linan ut. Nu är jag en prostituerad.

-       Det tycker jag inte.  Men om du vill kan vi låtsas att du är en eskort tjej och jag är en kund.

-       Du är påhittig. Men då gör vi så, skrattade hon och beordrade mig att lägga mig på rygg i sängen.

Lena släppte händer fram skötet och nu kunde jag för första gången se hennes fitta.  Lena hade ansat sig och hade kort mörkt hår som delvis skymde springan.

-       Så här jag alltså ut. Vad önskar Hans-Erik då? Runk, avsugning eller knull? Jag gör inte analt. Lena hade snabbt intaget rollen som sköka

-       Kan du inte ta av dig bh:n också? Vill se dina tuttar!

-       Brukar inte visa min kunder brösten. Men jag gör ett undantag för dig

Lena tog av bh:n och släppte loss sina naturliga bröst. De var mjuka runda tantbröst. Fina mörka vårtgårdar och härligt styva bröstvårtor. Hon lade sig på sängen nära bredvid mig

-       Nå vad tycks? , Lena var lite djärvare nu.

-       Fina bröst. Jag lät min tunga rinna runt den knottriga vårtgården. Kysste och nafsade lite inte i de styva vårtorna

-       Nu får du bestämma dig! Jag tror, att du är gubbe, som vill ha ett vanligt knull.

-       Jo det blir bra, stammade jag till svar

Hon smorde in mitt ollon med saliv för att underlätta införandet. Därefter gränslade hon mig och sjönk ner på min erigerade kuk. Efter några inledande prövande juck började hon knulla mer målmedvetet för att driva mig till en snabb utlösning. För en mogen erfaren kvinna som Lena som knullat i kanske mer än 40 år var det inget problem. Det tog bara någon minut innan jag med ett högt stönande i kaskad efter kaskad pumpade in en rejäl spermaladdning i hennes fitta. Hon låg kvar en stund och pustade ut. Jag kände hennes svettig kropp och bröst mot mig. Hon var andfådd.

-       Då har jag haft min första kund! Lena suckade. Undrar vad mina barn skall säga? 

-       Jag tycker det var fantastiskt skönt. Du är duktig! Det får bli din hemlighet. Vad tyckte du?

-       Jag tyckte det var skönt. Har inte haft sex på länge. Det är väl inte så farligt egentligen. Så här har ju kvinnor alltid gjort.

-       Betala i natura, menar du?

-       Precis.

Jag kände hur jag slaknade och började glida ur henne. Lena reste sig och drog kuken från fittan. Det rann sperma nedför hennes lår.

-Oj det var en rejäl laddning. Hon tog sina trosor och satte det mellan benen

Lena gav mig en puss och gick sedan till toaletten för att tvätta av sig. Hon kom tillbaka och klädde på sig.

-       Vill du komma tillbaka på lördag och göra om det i lugn och ro? Frågar Lena

-       Gärna, svarade jag. Du får fundera på vad du vill ha betalt

-       Mm, skall göra det. Det blir väl som andra tjejer tar betalt. Då säger vi så. Men du får ta på dig kläderna nu. För nu jag skall till tandläkaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar