tisdag 15 december 2015

Födelsedags begäran (Uppdaterad)

Du ställer ned champagneglaset på bordet och ler mot mig.
-         -Tack för en fin uppvaktning på födelsedagen. Nu vill jag ha min utlovade present.
-          - Vill du ha mer än skumpa, rosor och choklad?
-          - Just det. Nu är det dags.
-          - Vaddå?
-        -   Ställ dig upp!
Jag reser mig och ställer mig framför dig.
-         -  Ta av dig allt! Alla kläder!
Jag börjar ta mig kläderna lite tveksamt.
-          - Skynda på. Vi har inte hela kvällen på oss

Jag får snabbt av mig kläderna. Står där plötsligt naken framför dig och försöker skyla mig.
Du tar fram din mobil.
-          - Ta bort händerna. Vill ha nakenbilder av dig.
Jag poserar framför dig. Det klickar då du tar bilder
-        -  Lite sexigare. Spänn musklerna och visa tatueringarna
Jag poserar som muskelknutte.
-         - Bättre kan du! Visa kuken! Runka upp den!
Jag runkar och poserar medan du tar bilder av mig.

-Lägg dig ner på magen
Jag lägger mig ner och ser att du tar fram ett paket med handfängsel. När jag ligger där så låser du fast mina fötter med handklovar kring båda fotlederna. Kedjan mellan dem är ungefär en halvmeter, så benen går hjälpligt att röra. Efter det sätter du fast handklovar kring mina handleder. Det är inte bekvämt.  Vi har inte testat något liknande innan. Men jag hade sagt att du fick göra vad du ville. Och det tänkte du tydligen utnyttja.

Du hade någon gång berättat att du ville dominera som en fantasi. Men jag misstänkte att det fanns mer. Tyvärr är jag inte så fantasifull själv att jag kommer på kul sex, eller ens fantiserar om annat än det vanliga, men jag misstänkte att du gjorde det utan att riktigt våga tala om för mig vad. Inför din födelsedag sa jag åt dig att du skulle få göra vad du ville med mig. Att du skulle få dina hemligaste drömmar uppfyllda. Du fick berätta vad jag skulle göra utan att jag skulle få kommentera eller säga emot. Om du hellre ville så fick du göra med mig vad du ville utan att behöva berätta vad på förhand. Det hade jag erbjudit. Sen togs det inte upp igen, och vid det tillfället när jag erbjöd detta upplägg skrattade du mest bort det. 

Men nu, efter ett par glas födelsedagschampagne, ligger jag alltså bojad på mattan i vardagsrummet. Du av dig kläderna. Av åker blus och kjol. Så står du där. Allt i svart. Svarta högklackade skor Svarta stay-ups. Svart bh med halvkupor dår bröstvårtorna  är blottade
- Vad tänker du göra, frågar jag med lätt panikkänsla eftersom jag knappt kunde röra mig.
Svaret kom i en ganska hård smiskning på rumpan.
-          - Oj, aj, vad gör du, försökte jag.
Svaret kom i en ännu hårdare klatsch på skinkan. Efter den följde flera och jag lärde mig att inte fråga mer. Du tar fram någon olja och hällde över min rygg, rumpa och lår. Det rinner på att det nästan kittlades över låren, ner mot pungen. Dina händer smeker och knådar in oljan. Särskilt noga blev det gjort över baken och lårens insida. Du vänder mig om och jag ligger nu på rygg. Då oljas jag in över bröst, mage, lår, ljumskar och pung. Pungen behandlas extra länge, först mjukt och skönt och jag njuter verkligen av behandlingen. Sedan allt hårdare och när jag stönar till tar du ett stadigt grepp om kulorna. Det gör ont, men jag känner att det är mycket nära att göra ännu ondare. Med andra handens naglar rispar du mot min kuk från roten och uppåt. Du drar naglarna mot den mjuka huden och det är både skönt och smärtsamt.

Fortfarande med en hand hårt om min pung börjar du att suga kuken. Suga och slicka och det tog inte lång tid förrän jag var mycket nära att komma i din mun efter mindre än en minut av behandlingen.
-          - Jag varnar dig, sa du. Kommer du nu får du ångra dig.
Du reser dig upp och placerar en kudde under mitt huvud. Sedan sätter du dig grensle över mitt ansikte och låter mig slicka den fitta. Den är hårig och mycket våt. Du har inte rakat dig på några veckor, Jag förstår att du tänkt mycket på den här stunden. Tanken på dig som fantiserar om att dominera mig gör mig oerhört kåt. Det droppar från din fitta i mitt ansikte och jag slickar upp så mycket jag kan. Plötsligt reser du dig något och flyttar dig ned över kuken. Den glider lätt in direkt. Det är varmt och skönt. Dina fittmuskler kramar min kuk. Jag kommer nästan på en gång.
-          - Fan också. Kan du inte behärska dig? säger du när du känner  att jag kommit.
-          - Förlåt, jag kunde inte rå för det
-         -  Nu får du betala.
Du flyttar dig igen upp till mitt ansikte och sänker ned din fitta mot mig. Jag försöker komma undan, men mellan låren sitter mitt huvud i ett skruvstäd. Du tar tag i mitt hår och drar mitt huvud mot dig.
-          - Slicka mig, uppmanar du. Slicka upp vad du ställt till. Slicka min fitta ren.

Tanken på det var hemsk, men jag finner mig i situationen och började slicka. Jag känner den kladdiga sperman mot min mun och tunga
-         - Svälj inte.! Spara allt i munnen, beordrar du mig.
Aldrig hade jag tidigare förstått att det var så mycket i en sats. Ur din fitta rinner och droppade det och jag slickar upp nästan varenda droppe. Lite droppade i mitt ansikte när du satte sig över mig och när du reste sig upp. Min munhåla känns uppfylld av all sperma.
-          - Är du klar?
Jag kunde bara nicka som svar på frågan. Du hjälper mig upp på knä.
-         - Kyss mig, säger du bestämt och lutar dig fram mot mig. Kyss mig djupt, länge och hårt med tungan.
Och vi kysstes. Det var den konstigaste och kåtaste känsla jag känt. Med min mun full av min egen sperma kysstes vi en kladdig kyss. Det droppar från min haka ned på dina mjuka bröst. All sats som jag tidigare haft i munnen var nu uppblandad med saliv och ditt ansikte är mycket kladdigt, precis som ditt bröst.
-        -   Slicka mitt ansikte rent!
Och jag gör det.
-         - Slicka mina bröst rena, fortsätter du
Och jag gör det med.
Medan jag slickar dina bröst har du ena handen i min kalufs och trycker min mun mot brösten. Med den fria handen börjar du långsamt att runka mig.
-         - Jag är fortfarande inte klar, säger du och knuffar ned mig på rygg igen ganska bryskt.

Du trär en liten vibrator över kuken, en modell som vibrerar och som du kan  gnida klitoris mot medan du rider mig. Ganska snart kommer du, min vackra madame, i en skön blöt orgasm. Du glider ur. Jag ligger kvar ensam, med stånd. utan att fått en ny ejakuation. Du tar fram nycklarna till mina fängsel och låser upp. Sen ger du mig ett minimalt plagg.
- Ta på dig!
- Vad är detta?
- En pungpåse. Se till att ha den på ett ordnat sätt runt pungen och penisskaftet. Nu vill jag ha ett glas champagne.
- Skall serveras, Madame
- Tack! Men rätta till klädseln. 
- Det skall jag göra genast, Madame
- Ge mig min svarta sidenmorgonrock. 
- Var så god, Madame. Jag hjälper er på med rocken.
- Nu vill först jag njuta av nakenbilderna på dig. Sen får jag se vad jag vill göra. Håll dig beredd.
- Ja, Madam.

Det var som sagt du som bestämmer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar