tisdag 8 mars 2016

Plötsligt bara händer det

Du och jag, ett tillfälle och helt spontant. Helt utan planering så händer det bara! Du och jag, bara så där. Hör att du står i duschen. Hör att vattnet som rinner efter din vackra kropp. Ser att dörren in till duschen står något öppen och smyger in. Du reagerar på att luften som blir något svalare där du så står och tvålar in din vackra kropp.
-Hej, fnittrar du.
-Hej, fina du.



Jag tar av mig och kliver in i duschen bakom dig och tar tvål i mina händer och börjar att tvåla in din rygg, smeker mig sakta ner mot din rumpa. När jag så når rumpan så smeker jag ett finger in mellan dina fasta skinkor.Du vänder dig om sakta och börjar att kyssa mig långsamt. Du smeker och kysser mina tatueringar.  

Jag svarar med att kyssa dig tillbaka. Du är som en vacker huldra där du står med ditt blöta hår. Ditt naturliga bröst med hårda bröstvårtor.

Du börjar att kyssa dig ner över min bringa samtidigt som du smeker mig på magen. Du går allt längre ner med ömma kyssar tills att du hamnar precis ovanför kuken och du retar lite med att kyssa retsamt runt om den. Känner att den hårdnar, att den växer. Du slickar till mitt på ollonet samtidigt som du smeker ömt min pung. Så i ett svep så tar du in det du klarar av och börjar att suga sakta medan du smeker dina händer på mina höfter. Du suger hårdare och jag reagerar med att stöna och att bli stenhård samtidigt som jag ser att du smeker dig själv.

Du hör att min andning blir allt tyngre och det visar att jag är på väg att komma så du ger dig med att suga och ställer dig upp. Jag för upp ditt ena ben på badpall så att jag kan komma åt din härliga rakade fitta med mun och tunga. Kysser dig ömt på brösten samtidigt som jag knådar dem bestämt, så som jag hör att du vill ha det. Inte för hårt och inte för löst.

Tar så en av de hårda bröstvårtor mellan tänderna, nafsar och biter till lite lätt så att du stönar till av njutning, av välbehag. Börjar att kyssa dig nedför magen och när när jag så kommer ner till fittan så retar jag med att kyssa innanför låren lite lätt och sen runt om fittan. För isär dina blygdläppar och börjar att sakta smeka tungan runt klittan samtidigt som jag för in ett finger i dig. Börja att pulla dig samtidigt som jag tar för mig allt mer och mer.

Hör hur du stönar än mer än vad du gjorde förut. När jag så hör det så börjar jag att slicka bara än mer intensivt, för in ännu ett finger och fingerknullar dig än mer krävande, än mer bestämt. Hör tydligt att du är på väg att komma, det hörs på dina ansträngda andetag som bara blir tyngre och tyngre.

Jag slutar och reser mig upp, jag vänder dig så att du står med ryggen vänd mot mig och jag tar tag i ditt ena ben och lyfter det så att jag ska komma åt att föra in kuken. Jag styr kuken mot och smeker ollonet precis vid fittöppningen en stund tills att du kvider och ber mig snällt att jag ska knulla dig, ta för mig av dig. Hör att du nu är så underbart upphetsad och kåt.

Pressar in ollonet en liten bit in i fittan, knullar dig endast med ollonet tills att jag kör in kuken i en enda stöt. Du kvider och stönar högt av en njutfull smärta. Jag knullar dig sakta och lugnt för att vi inte ska komma på en gång.Njuter av att höra hur dina njutfulla stön blandas med mina, jag njuter av att ta för mig av dig och jag vill ge dig det du nu vill.

Jag drar mig ur och säger att du ska gå ner på alla fyra på duschgolvet.  Du gör som jag säger och ställer dig utmanande ner på knä och svankar mycket inbjudande med din underbart formade rumpa.
Ställer mig bakom och för in kuken på en gång och din härliga fitta formligen suger in kuken.
Knullar dig sakta medan jag smeker dina fritt hängande bröst som är underbart fasta även i den position som du nu står i. Nyper till i dom hårda bröstvårtorna samtidigt som jag kör in kuken djupt in i fittan.

Knullar dig bestämt men sakta men ökar på mitt tempo efterhand.
Du böjer dig allt mer fram mot golvet och blottar upp ditt andra trånga hål. Smeker och trycker på med ett finger mitt på ditt anus samtidigt som jag knullar dig, så för jag precis in fingertoppen i ditt trånga hål för att ge dig en maximal njutning. Hör och känner att du är på väg att komma så jag knullar dig allt hårdare och hårdare samtidigt som jag smeker ditt ena brösts vårta mellan två fingrar och smeker dig i rumpan.Våra andetag och stön blir bara högre och högre och känner att dina muskler börjar att spänna sig allt mer.


Jag drar ur mitt finger och släpper mitt tag om bröstvårtan.Greppar tag i dina höftben och knullar dig mer bestämt och djupt. Du kommer samtidigt som jag bara fortsätter med att ta dig. När din härliga fitta klämmer åt om kuken så känner du hur jag börjar spruta min säd in i dig. Jag knullar dig i samma tempo för att få ut varje liten spermadroppe ur mig. Du kommer än en gång när du känner hur min sats kommer och pumpas in i dig. Det känns som om vår gemensamma orgasm inte vill ta slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar