måndag 9 mars 2015

Då tidningen inte kom

Det var i somras. Jag var på plats i min lilla stuga. Den låg lite avsides, men ändåbland bebyggelsen. Närmsta grannarna var ett medelålders par, en man och kvinna, bara några meter ifrån mig, tomt mot tomt. Kvinnan har vi en riktigt pingla. ca 165 lång, fina ben, kurvor på de rätta ställena och med cendre hår som gick ner till axlarna. Redan första gången jag såg henne så blev det en liten reaktion och mina tankar for iväg. Hon hette Lena.
Det var i slutet av sommaren och jag hade några lediga veckor att lägga på stugan så den var redo inför vintern.
Jag noterade men Lenas Golf stod på uppfarten, vilket innebar att hon var hemma. Mina tankar skenade ibland iväg om hur det hade varit att få utforska denna underbara kvinnas kropp. Jag hade ju tyvärr bara sett den med lite mer kläder på om kvällarna… men det räckte för att sätta igång fantasierna. En dag gick jag upp tidigt för att hinna med lite ärenden innan det blev för varmt att köra runt i bilen. Såg att samtidigt var Lena på väg till postlådan för att hämta tidningen.
Hon kollade i brev lådan men hittade ingenting. Då fick hon syn på mig då jag var på väg in i min amerikanska lastbil.
-Har du fått någon tidning? Jag har inte fått någon, frågade hon
- Nej det kom ingen till mig heller. Budet måste ha försovit sig i sommarvärmen
- Ja jag kan tänka mig det. Men är var ingen liten bil du har! Kompenserar du för något kanske? Tillade hon med ett väldigt speciellt leende på läpparna
- Jag vill ju imponera på damerna med något, skrattade jag som svar
Hennes byst guppade lite när hon gick mot häcken och morgonrocken var inte riktigt tillräckligt åtdragen utan jag kunde se rakt in mellan brösten.
-Vad gör du uppe så här tidigt när du är ledig? Hade det inte varit skönare att ligga kvar i sängen?
- Jo det hade det varit, men vaknade tidigt i värmen. Men usch så trött jag ser ut
- Du ser fin och naturlig ut!
- Haha! Ja du så vacker är jag inte på morgonen innan jag målat mig. Svarade hon.
- Tycker att du fräsch och naturlig ut. Jag säger bara som det är… min mor lärde mig nämligen att man ska vara ärlig.
Hon gick lite närmare och granskade mig. Jag såg inte så värst välvårdad ut där jag stod i mitt linne, shorts, kepsen på skallen och orakad. Men det var något med hennes blick som sa mig att hon tyckte om vad hon såg.
-Ja din mor verkar ha lyckats rätt bra då måste jag säga, vad har hon mer lärt dig?
- Ja att man ska säga till när en kvinnas bröst är på väg att rymma ifrån kläderna för att undvika pinsamma situationer. Svarade jag och nickade mot hennes byst som snart lämnade morgonrocken helt och hållet.
Jag kunde skymta hennes röda vårtgårdar och såg att brösten i sig var lite lätt hängiga, som sig bör på kvinna i den åldern.
- Oj då. Sa hon lite lätt generat och drog ihop morgonrocken. Jag trodde ni män ville se dom hela tiden?
- Nej inte hela tiden, men nog tänker vi på dom större delen av tiden.
Hon gick ner mot vägen och rundade häcken upp mot min uppfart.
-Så du menar att du inte vill se mina? Sa hon och drog nu isär morgonrocken så att dom hängde helt fritt.
Halvstora och halv fasta, med lite häng på dom.
- Jag har funderat på att lyfta dom, vad tycker du? Du som är så ärlig.
- Nej det skulle inte vara lika vackert som originalet.
Hon gick ännu närmare tills hon stod precis framför mig.
Hennes bröstvårtor var lite styva och såg underbara ut i morgonljuset.
-Så du tycker inte att dom hänger lite väl mycket?
- Inte ett dugg
- Men du har ju inte ens känt på dom ju…
- Ja om du insisterar kan jag väl göra det, men din man kanske inte tycker om det.
Hon brydde sig inte om det jag sa utan förde mina händer upp mot hennes bröst och lät mig väga dom i mina händer.
Dom var mjuka men ändå fasta och helt perfekta.
-Nej du dom är ju praktexemplar! Varför förstöra något så fantastiskt med plast?
- Nej du kanske har rätt. Svarade hon med en röst som tydde på att mina händer var välkomna att utforska mer av henne.
Jag började massera och smekte. Hon lutade sig framåt och sträckte lite på sig samtidigt som hon la sin ena arm runt min hals.
- Då måste jag få känna efter lite bättre. Svarade jag och böjde mig lätt framåt och kysste henne.
Vi stod där på min uppfart och kysste varandra samtidigt som jag smekte och knådade hennes bröst och hon smekte från min hals ner över min bröstkorg ner mot magen.
Våra smekningar blev allt intensivare och intensivare.
Min ena hand började utforska resten utav hennes torso, bak på ryggen och ner mot hennes rumpa som dessutom troslös.
-Härlig rumpa har du och klämde på hennes skinka.
-Tycker du? Tycker den är lite stor nu. Svarade hon och fortsatte kyssa mig.
Hennes händer letade sig in under mitt linne och hon slet av det så att vi båda stod där halvnakna och hånglade
-        Du har en fin tatuering på axeln. Har du haft den länge?
-        Bara sen jag fyllde 50. Är du tatuerad också?
-        Nej , har funderat men inte kunnat bestämma mig
Vi förflyttade oss bak bakom min bil, jag fällde ner lemmen till flaket och lyfte upp henne så att hon satt med ett ben på var sida om mig. Jag drog upp hennes morgonrock och började kyssa henne ner över halsen, vidare mot brösten.
Sög tag i hennes ena bröstvårta och började leka med min tunga på den, samtidigt som min ena hand letade sig ner mot hennes fitta. Jag kände att den var täckt av en buske. Den var redan lite fuktig så jag började massera hennes klitoris lätt mellan mitt pekfinger och långfinger. Hon stönade tyst av behandlingen, det var ganska uppenbart att detta inte skulle sluta i första taget. Jag fortsatte min vandring med min mun ner över hennes mage till hennes venusberg så att jag kunde få mig en titt på hennes fitta. Det var venusberg täckt med cendremörk pubishår.
-        Jag har inte rakat mig på några veckor. Du får ursäkta.
-        Tycker det är fint med pubishår. Visar att du är en riktig kvinna
Jag närmade mig hennes klitoris med min mun och andades lätt över den innan jag lätt min tunga sära på hennes blygdläppar och utforska henne. Jag drog med tungan hela vägen från strax under hennes klitoris hela vägen över hennes öppning och sedan tillbaka upp igen tills jag nådde klitoris igen.
Jag började sakta slicka hennes klitoris för att se vad som var uppskattat och inte lika uppskattat.
Märkte snabbt att det mest gick bra här så jag lät min tunga massera från alla håll, jag lät mina fingrar ömsom massera hennes G-punkt och ömsom tryckte jag ner dom mot botten och samtidigt in med kraften av halva min kropp samtidigt som min lediga hand försökte smeka och massera hennes bröst.
Efter några minuter när jag märker att hon börjar krampa, hennes andning blev tyngre och stönen allt högre och högre. Hon tog tag om mitt huvud och tryckte det närmare fittan samtidigt som hon kom med mer fittsaft i munnen på mig.
När hon hade sprutat färdigt föll hon ner på flaket och jag saktade ner tempot för att sedan sluta och dra ut mina fingrar. Jag ställde mig upp mellan henne och kysste henne på magen och upp över brösten.
Hon drog mig ner över sig där hon låg på flaket och kysste mig innan hon putte över mig på rygg, knäppte upp mina shorts och drog av dom så att jag låg där med min kuk i vädret.
-  Men du har ju rakat dig! Porrtofs! Är du ofta ute på vift och visar upp dig?
- Tycker det är skönt att vara ansad. 
Hon tog ett stadigt grepp om roten och runkade några drag innan hon kysste ollonet för att sedan sakta låta kuken glida in i hennes mun. Hon sög och runkade sakta, med lite extra kraft på suget när läpparna närmade sig ollonet och lät samtidigt tungan leka lite med ollonet. Jag kunde inte undgå att stöna lite av hennes behandling, det var ju trots allt ett litet tag sedan. Hon fortsatte att suga en liten stund i varierande tempo och jag masserade hennes bröst så gott jag kunde.
Hon slutade att suga och la sig med sina bröst runt min kuk och rörde sig fram och tillbaka några gånger innan hon satte sig upp och gränslade kuken.
Sakta gled min kuk in i hennes fitta när hon satte sig ner. Hon retades genom att sätta sig lite gran för att sedan gå upp så att jag nästan gled ur henne, för att sedan sätta sig lite mer och upprepade detta tills hon till slut nådde roten med en ordentlig stöt. Hon tog det inte lugnt utan började direkt att rida mig hårt och bestämt. Hennes bröst guppade upp och ner i takt med att hon red mig och jag kunde inte hålla händerna borta ifrån henne.
Jag tog återigen ett grepp om hennes bröst, men den här gången masserade jag hårdare och nöp tag i hennes bröstvårtor om vartannat.
Hon red på något sätt ännu hårdare och jag stötte emot henne när hon var på väg ner motmitt ansikte så att jag knappt fick någon luft samtidigt som jag lyckades smyga in ett finger i hennes våta fitta.
När jag hörde att hennes andetag återigen blev tyngre så tryckte jag bort henne från mitt ansikte. Vi vände oss. Jag la henne ner på mage och tryckte in kuken i hennes fitta bakifrån och jag kunde inte motstå att börja massera hennes anus med min tumme för att sedan trycka in den i henne. När jag väl fått in tummen i hennes anus började sakta knulla henne och pulla hennes anus i olika tempon. Vi stönade ikapp och det var bara en tidsfråga innan vi båda skulle komma.
Hon stönade och kved och jag kände hur hennes fittmuskler började krampa runt kuken och ringmuskeln runt min tumme.
-        Får jag komma i dig?
-        Ja kom i mig
Jag sprutade. Pumpade i några ejekuationer ut min säd. Kände hur jag fyllde hennes fitta med min sperma.
När vi båda hade andats ut låg vi kvar på flaket och kysste vi varandra. Vi reste på oss. Det rann sperma nedför Lenas lår.
-        Det blev lite kladdigt, skrattade Lena
-        Tänk om du blir gravid! Vad skulle vi göra då?
-        Synd men den tiden är förbi för mig. Men du verkar ha kraft kvar till att göra damer gravida
-         Nej nu är jag farfar. Inga mer barn för mig. Men vill gärna ge säd till en fantastisk kvinna som du.
Vi gick till henne och duschade och drack kaffe. Vi kysstes farväl innan jag satte mig i bilen och fick mina sysslor och inköp gjorda.
När jag kom hem några timmar senare hittade jag en ett kuvert i min brevlåda där bara stod skrivet ”Hans-Erik”. Min nyfikenhet tog över så jag öppnade det direkt:
”Tack för en otroligt härlig stund. Ser fram emot nästa gång du är uppe med tuppen. Har friserat mig lite. Inga råttsvansar på musen nu. Puss och kram Lena”. I kuvertet låg också en tofs med mörkt cendre färgat hår med en sytråd omkring. Luktade och kände en ljuv fittdoft.
Kan ju säga att jag blivit väldigt morgonpigg sedan denna morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar