måndag 30 mars 2015

Smekningar

Det var bestämt så från början. Du får inte tränga in i mig första gången vi träffas i verkligheten, hade Ulla sagt. De hade träffats på en dejting sajt. Men Ulla var lite gammaldags. Hon sa att hon ville inte ge sig till en man på första dejten. Jag tyckte inte att detta var inget problem, tvärtom. Det gjorde Ulla mer spännande. Att hon var "hard to get". Nästan som en oskuld. Någonting hos henne som sa, att detta kunde bli något extra.

Nu var tiden äntligen inne då träffades i verkligheten. Vi stod och kramades i hennes vardagsrum. Sen såg hon på mig och log sitt speciella leende och viskade.
-    Kyss mig! Och jag kysste henne först försiktigt. Men det det blev en lång härlig stund av allt hetare kyssar och smek. Våra tungor lekte i varandras munnar, ansikten, i örsnibbar och på halsen.
-   Ta på mig Hans-Erik, sa Ulla, känn på mig bara!

Jo, det hade jag väl förstått att jag fick, men det kändes så eggande att Ulla sa det . Och att hon guide mina händer runt hennes kropp. Utanpå kläderna, men där alla konturer av hennes kropp kändes i min fingertoppar. Hennes händer gick också upptäcktsfärd över kläderna på min kropp.

-     Vi klär av oss, sa Ulla. Jag knäppte upp hennes blus, bh och kjol. Plagg efter plagg trädde hon fram i sin nakenhet. Jag slutligen drog av henne de svarta stay-upsen. Det var allt. Ulla hade inga trosor på sig. Hon blommade upp och rodnade när hon stod där naken med styva bröstvårtor och liten läcker mörk tofs på venusberget ovanför skåran. Hon skälvde lite grann då jag låt fingret glida över hennes fittläppar. 
- Du är vacker Ulla, sa jag då hon började dekoltera mig. Skjortan knäpptes upp och drogs av. Ulla smekte mina axlar och mina tatueringar. 
- Tycker om dina tatueringar, sa hon och fortsatte med att knäppa upp livrem byxknappar och dra av dom. Kalsongerna lirkades av och jag fick en kyss på min halvstyva penis, som växte mer efter känslan av hennes läppar. Så var vi lika nakna båda två

 Ulla la sig på den breda dubbelsängen medan hon visade att jag skulle vara stilla.
- Stå kvar! Jag se dig. Jag vill se dig naken. Vill se din kuk!
Ulla smekte sig sakta över sina bröst och ner mot sitt sköte. Jag njöt av att se på henne. Ulla hade härliga naturliga mogna bröst. Mörkröda vårtgårdar och styva bröstvårtor. Sådan bröst som jag älskar att smeka, slicka och suga på. Men jag fick bara stå och betrakta dem. Med sina fingrar, bearbetade Ulla sin clitoris och jag kunde se hur blöt hon var. Jag bara stod där, naken vid sängkanten och mandomen blev styvare medan Ulla, nu ivrigare smekte sin vackra fitta framför mig. Hennes ögon mötte mina och hon sa:
-      Nu vill jag att du runkar för mig!
 Jag lydde genast hennes önskan grep genast tag om kuken och började sakta runka.
-    Du har en fin kuk, Hans-Erik
En god stund smekte vi oss själva och såg på varann, men så bröt Ulla tystnaden:
-      Kom och smek mig! Hennes röst var hesare. Ulla var märkbart upphetsad.

Äntligen fick jag komma intill henne och ta på hennes nakna, härliga kropp. Jag stod på knä i sängen och började att smeka hennes bröst. Fortsatte ner till hennes mjuka lår. Kysste hennes fötter och sög på hennes tår. Ulla smekte sig själv också, men så lämnade hennes fingrar skötet.
-    Smek mig! Vill känna på dig nu. 
Så härligt varm och fuktig Ulla var! Jag stod fortfarande på knä i hennes säng och nu lät Ulla sina fingertoppar försiktigt kittla mig under pungen.
-        - Ahh! Det kändes underbart.
Oh vad skönt när Ulla bara lät naglarna försiktigt rispa under pungen. Jag rös av vällust…

-       -  Kom, får jag smaka lite! Uppmanade Ulla. Jag flyttade mig närmare hennes ansikte, samtidigt som Ulla vred sig upp mot min styva kuk. Ulla greppade om min penis och sträckte ut sin tunga, för att nå den lilla droppe som trängt fram på ollonet. Så slickade Ulla upp och ner över det hårda skaftet, för att så småningom släppa in ollonet i sin varma sköna mun. Med ett vant tag om staken ömsom sög Ulla försiktigt, ömsom slickade på ollonet och fick mig till sjunde himlen….

-     Vänta! Jag vill inte komma än, jag måste få smaka på dig!
-     -Kom du bara, uppmuntrade Ulla, jag är redo för dig, log hon

Jag la mig tillrätta mellan hennes ben. Smickrad över att Ulla inte hade rakat sin fitta. För min skull. På internet hade Ulla förklarat att hon var rakad.   Hon var nog stolt och lite djärv då hon skrev det. De flesta mogna kvinnorna brukar ju ha pubishåret kvar . Ulla hade sedan frågat om jag gillade helrakat. Jag hade svarat, att det sexigt med rakat. Men så hade jag tillagt att hon gärna fick ha en liten välansad tofs. Hon hade sedan frågat om jag tyckte om att raka kvinnors kön. Jag förstod nu att det var för min skull, som hon låtit sitt könshår växa ut igen…. Äntligen skulle jag få slicka denna ljuvliga fitta! Den var så vacker! Jag måste bara titta lite först. Ulla förstod och sa inget, utan lät mig se och njuta av hennes skönhet… Så lät jag min tunga till slut först leka runt i hennes välansade tofs en stund innan jag lät den gå i närkontakt med hennes nu svullna blygdläppar. Vad härligt Ulla smakade! Jag eggades otroligt av den rena, fräscha sältan i hennes underliv. Så sög jag försiktigt in hennes clitoris i sin mun, samtidigt som jag lät översidan av tungan sakta och försiktigt rotera över den lilla knoppen…
-    Åh! Du är skön med din tunga! Stönade Ulla
- Men nu kommer jag? Ohh Det är så skönt! –
-   Kom du bara! Så var min mun där igen och Ulla gav sig hän fullständigt.… Ulla visste att jag tyckte om att hon var ljudlig. Hennes ord och stön tände mig, så när Ulla närmade sig höjdpunkten hetsade hon mig mer
-      -   Såja Hans-Erik… Mer… Det är bra! Snart… Snart kommer jag Hans-Erik! Åhhh! Nuuuu!!!!

Den ljuva orgasmen svepte som en jättevåg över henne och allteftersom hennes konvulsioner avtog, lättade jag på trycket över hennes clitoris, för att till sist bara låta sin varma andedräkt svepa över hennes tillfredsställda sköte
-       Åh Hans-Erik, vad skönt, flämtade Ulla och log åter sitt mystiska leende. Snart skall du få din belöning! Lägg dig nu och bara slappna av, för nu skall jag runka dig riktigt skönt

     Och visst var det skönt! Det var underbart! Ulla satt mellan mina uppdragna knän, så att hon kunde komma åt ordentligt. Hennes ena hand runkade riktigt mjukt och fint, medan den andra handens fingertoppar kittlade undersidan av pungen, emellanåt smög hon ner ett finger, som fjäderlätt retade min anus
-        Det är så härligt Ulla!
-       Vill du komma Hans-Erik?
-        Ja, fortsätt… Snälla!
Återigen hetsade Ulla med sina ord:
-       Är det riktigt skönt Hans-Erik? … Skall du komma då? …Kom för mig… Bara kom! Spruta din säd på mig!
-         Jaa Ulla! Du runkar så ljuvligt! Jag kommer nu!!! Stötvis sprutade jag sperman upp över hennes bröst. Följsamt saktade Ulla farten, allteftersom utlösningen avtog och jag åter slappnade av… Men Ulla släppte inte min lem, utan höll mjukt kvar den i sin hand, medan hon la sig vid min sida. Hon fångade upp en del sperman med sitt pekfinger som hon stoppade i sin mun och slickade av. Sedan smorde hon sina vårtgårdar med resten av säden.

Nu måste jag få krama henne. Och medan vi gosade, krympte sakta min så förut stolta mandom nära hennes mjuka lår.
-        -Oh Ulla, mumlade jag. Så härligt! Du är en härlig kvinna. Vill ha dig mer
-      Och jag vill ha dig i mig nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar