måndag 3 augusti 2015

Grannar


Det var sommar och jag var på landet i min stuga, som jag nu har ensam efter att mitt ex och jag separerade. Jag tillbringade min semester med att snickra och måla. Sen blev det tid för träning och MC körning. Några stugor bort finns en granne som heter Lena. Hon hade förut sin stuga tillsammans med sin man innan de skilde sig. Hon är jämngammal med mig, dvs 50+. En fräsch kvinna på ca 165 med välbehållen kropp och lite kurvig kropp. Hade sett att hon hade fina bröst, då hon gick omkring trädgården bh-lös i topp och shorts. Naturliga bröst naturligtvis. De hängde lite som de brukar göra på mogna kvinnor som ammat. 

Vi hade senast träffats på områdets midsommarfest. Vi
hade suttit bredvid varandra pratat och sjungit snapsvisor och ätit sommarmat. Det hade tänt lite grann mellan oss. Vi växlade mobilnummer. Och sen började vi sms:a. Först om oskyldiga vardagsrelaterat sedan blev något hetare sms. En dag kom ett sms från Lena, ”Kom över och hjälp mig med en kran som inte funkar! /Kram Lena”

Jag gick över till Lena med min verktygslåda. Felet var lätt avhjälpt. Bara att byta en packning. Lena blev glad och gav mig en kram.
-       Vad du är bra! Karlar är bra ibland, skrattade hon. Vill ha lite kaffe?
-       Ja det skull smaka bra. Men är gubbar bara till för hantverksjobb?
-       De kan ju göra olika sorters hantverk, smålog Lena

Vi satte oss på altanen med vårt kaffe och pratade i en timme om allt mellan himmel och jord. Det blev plötsligt en regnskur och Lena föreslog att vi skulle flytta över till vardagsrummet då det var bekvämare att sitta och prata i soffan. Lena ställde fram varsitt glas svalt mousserande vin.

-       Nu måste jag visa dig vad jag tänker köpa på IKEA.
Lena satte sig sedan nära mig i soffan med katalogen uppslagen. Vi tittade på olika inredningar och priser och drack vin. Efter stund lutade Lena sig mot mig och gav mig en kyss. Jag blev överrumplad men besvarade kyssen passionerat. Kyssen fortsatte intensivt, Jag la min hand strax över knät på Lenas bara sommarben. Lät handen ömsint smeka hennes ben under den korta sommarkjolen. Med den andra handen smekte jag hennes nacke. Hur länge vi kysstes var det ingen som höll koll på, uppslukade i varandra.. Jag fortsatte att smeka Lenas lår med sin högra hand. Sakta så lät jag handen glida ner på insidan av låren. Lena särade lätt på benen. Inspirerad av detta lät jag handen fortsätta uppåt tills den nådde kanten på Lenas trosor. Jag lät mina fingrar smeka utan på Lenas bomullstrosor och jag kunde känna att Lenas kön var varmt och fuktigt.

Jag satte sig framför Lena som halvlåg i soffan. Tog tag i hennes trosor och drog av dem med bestämt handlag. Den korta sommarkjolen dolde nu Lenas fuktiga och kåta kön. Lena satte plötsligt ena handem över kjolen.


-       Nej Hans-Erik. Du får inte titta.

-       Vill du inte fortsätta, frågade jag

-       Men jag ju har inte rakat mig. Känns så pinsamt med tantbuske

-       Du är en vacker kvinna. Tror att ditt pubishår är vackert! Det visar ju att du är riktig kvinna och inte någon småtjej.
- Du smickrar. Jag är ju mormor. Men skyll dig själv!

Sakta drog jag upp kjolen samtidigt som jag såg i Lenas vackra och glansiga ögon. Vi log, och Lena nickade positivt som ett tyst ja.

Jag smekte lätt Lenas pulserande fitta med mina fingrar. Lena hade bikiniansat sig. En härlig tofs fanns över springan.

-       Ta av dig kläderna, Hans-Erik. Du är väl inte blyg? Jag  hjälper dig

Lena drog av mig min T-shirt och betraktade mig sedan och sa.
-           Oj, vilka fina tatueringar du har på axlarna. Tycker det ser manligt ut!

-      Tack! Är du tatuerad också?

-      Nej, har funderat. Men inte vågat. Min ex-man tyckte att det var bara dåliga kvinnor som hade tatueringar
- Men du är väl ingen dålig kvinna?
- Nej men har funderat på att bli lite syndig, skrattade Lena. Såg en gång en tjej som hade en gubbe som klippte gräs tatuerad vid snippan. Skulle passa mig nu.

Lena knäppte sedan upp mina byxor och drog av dem. Sedan drog hon sakta ned mina kalsonger. Min snopp började bli hård men var inte erigerad

-       Jag vet inte om det går, sa jag. Jag brukar använda penisring

-       Jag kan sådant här svarade Lena. Jag är en riktig kärleksgudinna.

Hon sträckte sina händer försiktigt mot min kuk och smekte den ömt. Min penis började långsamt resa sig.  Jag tog tag i Lenas linne och med lite protester tvingades Lena släppa kuken när tröjan skulle över huvudet. Så fort som möjligt var dock händerna tillbaka vid kuken och Lena runkade lite försiktigt kuken samtidigt som jag knäppte upp hennes BH. Det blottades två fylliga mjuka bröst med styva bröstvårtor och knottriga vårtgårdar.

-       Du har så fina bröst, Lena

-       Tycker du? Tantbröst som ammat tre ungar. Men tack,

Jag smekte brösten och började slicka runt vårtgårdarna. Nafsade i de styva vårtorna. Såg sedan båda vårtorna.

Lena särade mer på sina ben där hon halvlåg på rygg med mig liggandes på henne. Hon tog tag i den styva kuken och förde den mot sitt öppna sköte. Jag hjälpte villigt till. Samtidigt som ollonet nosa mot Lenas fitta, märkte jag hur Lena ivrigt försökte föra sitt underliv mot mig. Jag uppfattade signalen och pressade bestämt och hårt in kuken. Lena var helt öppen hade inga som helst problem att ta emot den. Samtidigt som vi nu knullade med långa djupa tag kysstes vi intensivt uppslukade i varandra och njöt något oerhört. Mitt långfinger sökte sig till Lena anus. Sakta öppnade sig hennes andra hål och jag förde försiktigt in mitt finger.

-       Bara fingret i rumpan, viskade Lena. Kuken vill jag ha i fittan

-       Tycker du om det?

-       Ja fingret är så skönt.  Men kuk gör bara ont

Efter en stund drog jag mig ur, tog ett stadigt grepp om Lena, satte mig själv i lotusställning och lät Lena sitta på mig. Eftersom vi båda var rejält upphetsade var det lätt för Lena att ta emot min fullt erigerade penis. Detta var en ställning med hela kuk långt inne i hennes sköte samtidigt som jag kysste och slickade på hennes bröstvårtor. Lena ökade takten med sitt juckande och jag förstod att hon var nära att komma.

Jag kände hur hennes fitta slöt sig om kuken och hon började stöna allt högre och intensivare. Jag kände att jag var nära att komma, osäker på om jag kunde komma inne i henne. Kondom hade ju aldrig kommit på tal. Vi var ju båda över fertil ålder. Tankarna for genom mitt huvud samtidigt som han hörde Lena komma närmare klimax. Lena bet sig i läppen, ville skrika ut sin njutning. När hon närmade sig orgasm med stormsteg viskade hon i mitt öra.

-       Jag vill att du kommer i mig. Snäll spruta i mig

 De orden fick det att svartna för mig som gjorde att par hårda, tunga stötar som besvarades av Lenas juckande underliv. Nu var det dags. Jag sprutade en sats in i Lenas underliv. När hon kände att jag kom så gick det för henne omgående. Hon nästan skrek ut hur skönt det var.

Vi sjönk ihop i soffan. Det rann ut sperma ur Lenas fitta. Så skönt och njutningsfullt. Jag lutade mig bakåt och min kuk som varit hård hade slaknat men var kladdig av Lenas fukt och mina egna sperma. Lena tittade ner på den allt slakare kuken och sa

-       Det var den bästa kuk som jag har haft i mig

Vi låg luna svettiga och varma nära varandra, Mina händer följde Lena linjer utforskade hennes kropp. Jag kände att Lenas hand sökte sig till min kuk och började smeka den. Min kuk reagerade konstigt nog direkt och blev sakta lite hårdare då Lena försiktigt runkade den upp och ner. Hon lutade sig framåt och förde sin mun mot den allt hårdare kuken. Försiktigt ömsom kysste och slickade hon det glansiga ollonet.

-       Jag tycker om din smak, log Lena mot mig
Lena sög sakta kuken in i sin mun. Hon släppte ut den och börja suga på min kulor.  Lena återgick till att behandla min stake. Hon hade inga problem att ta in hela i munnen. Hon blev allt intensivare och jag började närma mig nästa laddning. Lena sög intensivare och njöt. Jag kunde inte hålla igen och min sats sköt ut rakt i Lenas mun. Hon svalde lite men omöjligt att få i sig allt, hon vände sig mot mig. Vi kysste varandra. Jag kände smaken av Lena och min egen sperma Jag bara och log och njöt av den vackra kvinnan med mina spermier rinnande kring munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar