tisdag 17 november 2015

Tjänster och gentjänster (uppdaterad)

Lena är min ex-frus väninna. Lena och har haft ytlig kontakt med varandra sedan min fru och jag separerade.  Men den kontakten har intensifierats sedan några månader. Lena visste nog inte hur skulle göra med sin vänskap med mitt ex och samtidigt ha kontakt med mig. Lena sa att det först kändes konstigt att umgås med mig,samtidigt som hon och mitt ex var nära väninnor. Även om hon visste att min exhustru och jag fortfarande har en vänskaplig relation. Men mitt ex sa också att  hon hade inte några åsikter om Lenas och mitt umgänge

Lena är en trevlig tjej i samma ålder som jag är. Cendré, 165 lång med lagom kurvig figur. Hon och hennes man separerade också ett tag efter mitt ex och jag gjorde det. Hon har stundtals haft det tufft ekonomiskt så hennes ex man inte ville ge henne kompensation för  ett radhus som fick en vattenskada efter han hade stuckit.

Vi har träffats på gemensamma fester utan ha en fast relation. Det har utvecklats till mail och telefonkontakter. En lördag ringde Lena. Tänkte på hur hon lät ovanlig på rösten i telefonen. Lite sexig. Vi pratade en lång stund om det mesta, innan Lena plötsligt sa:
- Men du, jag har ett problem.  Jag skall åka på Finlandskryssning till helgen, men har inga pengar. Kan du låna mig 1000 kronor?
- Har du det dåligt? Vad har hänt?
- Bilen fick anmärkningar på vid inspektionen och jag var tvungen att lämna in direkt på verkstad. Det blev dyrt, men jag hade inget val. Måste ju ha bilen till jobbet. Du kan få tillbaka till sommaren då semesterersättningen kommer.
Tjänster och gentjänster tänkte jag. 
- Förstår. Det är klart att jag skall hjälpa till. Men du behöver ju inte betala tillbaka. Du kan ju göra något annat.
- Hmm, hur tänkte du då?
- Du kan få 1000 om jag får vara tillsammans med dig några timmar
-Tillsammans? Hur då menar du? 
- Jag menar att vi verkligen är tillsammans. Vi har sex tillsammans,
- Vet inte. Det känns lite konstigt. Har inte gjort så förut
- Vill du inte så kan du få låna naturligtvis.
- Du menar att jag får pengar och vi ligger med varandra?
- Ja så tänkte jag
- Ok,  Vi  kan göra som du säger. Det är inte så farligt. Och du är ju trevlig Men du måste ha kondom . Och så vill jag inte analt. Har ju inte varit tillsammans med dig, så jag vet ju inte vad du vill ha. En gubbar har ju fått för sig att de skall in rumpan med snoppen. Det vill inte jag

Detta blev vår uppgörelse. Vi skulle ses direkt. Jag tog bilen bort till Lena och ringde på hennes dörr. 
- Kom in och sätt dig! Du var snabbstartad!
- Ville ju träffa dig.
- Förstår det!
På Lenas soffbordet stod en flaska vin och två glas. Lena hade redan smuttat på sitt glas, som var halvfyllt. Såg också att det låg ett kondompaket framme.
- Var så god! Här får du ett glas vin.
Vi skålade och smakade på vinet. Lena ställde ner vinglaset och såg lite orolig ut.
- Du är ju singel och ofta med jobbet i Tyskland. Du har väl köpt tjejer tidigare där? Det är ju lagligt där menar jag. Har sett på TV om stora Love centers.
- Jo, det har hänt.
- Har du kondom då?
- Jo det måste man ha.
- Så tycker vad tycker du om att jag blir en hora nu?
- Nej, det tycker jag inte att du är. Det är väl ingen bordell Jag ser det mera som tjänster och gentjänster.
- Du kan prata du!

Vi fortsatte att småprata och dricka vin. Vi blev på bra humör av vinet, skrattade och nervositeten försvann
- Skall vi göra som vi sa, frågade jag Lena.
- Jo det gör vi. Även om det känns lite konstigt att ta betalt.
- Jag hjälper dig, då du har lite problem.
Jag gav Lena pengarna. Ett leende spreds över läpparna på henne. Det märktes att Lena var lite påverkad av vinet 
- Då får du bestämma vad jag skall göra, sa Lena
- Kom hit och sätt dig i mitt knä, sade jag till henne. 
Sagt och gjort det gjorde Lena och jag fick nu chansen att känna på henne närmare. 
- Det känns knepigt, men ändå porrigt syndigt, sade Lena till mig. Nu är jag din. Gör vad vill med mig!

Jag knäppte upp hennes blus och tog av den. N att Lena nu framför mig med lite nervös med endast bh på överkroppen och jeans nertill. Jag började leka med min ena hand på hennes mage och lät den andra vandra uppför ryggen för att knäppa upp hennes bh. Där blottade sig de underbara brösten igen, en D-kupa som passar fint i handen.
- Du har så vackra bröst.
- Äsch, tantbröst. Tre ungar gör de ju inte snyggare
- Tycker om dem. Mjuka naturliga
Jag började slicka hennes vårtgårdar, nafsa i vårtorna med mina läppar och sedan suga de styva vårtorna. Lena njöt av behandlingen. 

Nu satt jag här nu med henne i knät. Lena med bar överkropp. Jag sög och slickade på hennes styva mörkt rosa bröstvårtor. Lena blev allt kåtare och kåtare. Lena lekte med fingrarna igenom mitt hår och tryckte sig emot mig allt mer intensivt. Handen som var på magen och lekte började vandra neråt mot byxlinningen. Mot knappen och blixtlåsen, allt eftersom min hand strök sig neröver ökade hennes andning. Jag knäppte upp och drog ned blixtlåset på hennes jeans, och manade henne
- Ställ dig upp. 
Lydig som Lena nu var, gjorde hon det. Jag vände henne med baken mot mig och började dra av henne jeansen. Jag blottade en urläcker rumpa, med ett par stringtrosor på. Skinkorna kröp fram ur jeansen och jag kysste dem. Lena klev ur jeansen. Nu hade Lena enbart trosorna kvar att ta av. Lena kom återigen och satte sig i mitt knä Jag fortsatte att kyssa mig upp och ned mellan hennes hals och bröst, samtidigt, som jag lät mina händer känna på hennes kropp. Jag började massera hennes fitta igenom trosorna och ett vällustigt stön hördes. Vi lade oss ned på hennes soffa och vi fortsatte vår eggande jakt på varandras kroppar. Vi lät händerna känna sig fram och vi njöt båda av denna porriga tillställning. Jag ställde mig upp och sade till henne:
- Ta av ta dig trosorna. 
Lena tog av sig trosorna och blottade sitt venusberg med ansad bikinilinje. Lena märke att jag såg på hennes sköte med busken
- Oj! Du kanske ville att jag skulle vara rakad? Riktiga horor är väl det?
- Du ser fin ut. Riktig kvinnor har hår på musen. Men snälla klä av mig. Vill vara naken med dig
Lena tog av mig plagg efter plagg. Hon smekte mina tatuerade axlar.
- Nej men vad ser jag. Din 50-års noja?
- Kanske det
- Snyggt! Tycker om det
När vi nu var helt nakna så kröp jag ner mellan hennes ben och började att slicka hennes fuktiga fitta. Slickade skåran. Min tunga hittade klittan som styvnade. Jag kände smaken av hennes fittsafter. Lena stönade och vred sig.  Strax innan Lena kom så slutade jag. Jag kröp upp och lade mig över henne, tittade i hennes ögon och sa till henne att sära på benen så mycket hon kunde. 
- Vänta! Du måste ta på kondom.
- Varför det? Du kan väl inte bli gravid?
- Nej, men det måste alla kunder ha. Och nu är du min kund. Och sen har du ju varit med andra kvinnor.
Lena fick tag paketet som låg på soffbordet. Öppnade paketet tog ut en kondom,
- Kom nu med din kuk, så rullar jag på den!
Med vana mjuka fingrar rullade Lena på kondomen. 
- Du ser jag kan!
-  Riktigt proffs!
Lena la sig ner igen och särade på benen. Det underbart att knulla en kvinna som håller benen så mycket särade. Jag kommer långt in henne. Jag fattade tag i kuken och letade mig fram till öppningen och lät kuken sakta glida. Jag såg hennes blanka fittläppar omfamna min mandom Började knulla henne med omväxlande låga och korta drag. Hon juckade emot med sitt bäcken. Vi blev allt mer intensiva. Nu orkade Lena inte stå emot utan orgasmen kom. Vi fortsatte att knulla oss svettiga i soffan. Det var så trångt, härligt och skönt . Jag kände att jag höll på att komma och slutade upp med mitt juckande
- Stilla. Vill njuta mer av dig.
Lena höll upp och låg stilla och sa sedan
- Vi går in till sängen. Bekvämare där
Hon tog mig i handen och gick in till hennes sängkammare och lade oss i sängen. Vi ville båda ha mera. Vi låg där först och kelade ett litet tag. Snart var vi igång igen i doggystyle. En ställning som är bra, för lite mer djuriskt samlag. Både mjukt med att smeka bröst och bita i nacken. Sedan mer hårdhänt. Knulla hårt bakifrån, smiska skinkorna röda och vackra och ta tag i håret på den man knullar. Efter ett tag och röda skinkor på henne så lade vi oss återigen ner. Lena lade baken mot mig och jag penetrerade henne bakifrån liggandes sked på sidan. Lena lade sin fot bakom mina lår så att jag kunde komma åt att smeka hennes fitta samtidigt som jag knullade henne. Lena stönade. Jag kände att jag närmade mig mitt crescendo. Jag kunde inte kontrollera mig längre utan sprutade inne i hennes fitta som krampande. Ejakulationen samlades upp av kondom.
Jag började slakna. Lena kände det.
- Snälla dra dig ur så inte kondomen glider av
Jag drog mig ur och Lena tag av mig kondomen. Sen slickade Lena sina fingrar rena från sina egna safter och kladdet från kondomen.   
- Vad skönt det var. Du är en härlig kvinna
- Tack du var härlig också.  Jag är alldeles öm emellan benen och på skinkorna.
- Nu hoppas jag det blir trevligt på Finlandsresan
- Det blir nog. Men nu har jag blivit en hora. Vad tycker du om det? Du får inte tycka illa om mig
- Det gör jag inte. De flesta kvinnor får väl pengar av sina män och manliga vänner. Tjänster och gentjänster är aldrig fel!
- Då kanske du kommer fler gånger som kund?
- Det vill jag.
Vi skrattade då vi låg och kramade varandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar