torsdag 8 januari 2015

Mat och efterrätt till bärhjälpen

Sista biten hem till huset där jag bor är  en brant uppförsbacke. Trots mina 50  plus har jag fortfarande god kondition och tog backen i snabb takt. Jag kom strax ikapp min närmaste granne, Carina Andersson. Hon hade det besvärligare där hon gick med två tunga kassar. Som artig gentleman tog jag hand om kassarna och bar dem ända till hennes dörr på vår gemensamma trappavsats.

Carina är vacker mogen kvinna. Ganska slank, snygga ben och halvlångt cendré hår. Jag skulle kunna tippa att hon är jämngammal med mig. Att hon är skild vet jag men inte mer. Vi har varit grannar några månader, har hälsat när vi mött varann men inte fört något längre samtal.. Nu när vi stod utanför hennes dörr log hon mot mig och sa:
- Tack för hjälpen. Får jag tacka litet mer genom att bjuda in dig på mat i kväll?
Jag tackade och vi kom överens om att jag skulle titta in om en dryg timme. 

Jag såg verkligen fram emot att bli bättre bekant med Carina. Tyckte hon var sexig. Medan jag väntade på att det skulle bli dags att gå över till henne började min fantasi skena iväg. Jag tänkte mig att jag höll Carina i mina armar, kysste henne, greppade hennes bröst och förde handen ner till hennes venusberg. Medan mina fantasier löpte iväg kände jag hur kuken styvnade och gav mig härliga vällustkänslor. Jag kände mig kåt lutade mig tillbaka i soffan där jag satt, öppnade gylfen och drog fram kuken som blivit styv. Jag började runka, drog sakta förhuden fram och tillbaka, blundade och var nu i fantasin inne med kuken i Carinas fitta. Men blev samtidigt orolig för att inte kunna hålla stånd. Så tog jag min samman. Inte fick jag sitta här och runka hur skönt det nu än var. Inte fick jag öda bort min sperma. Om det skulle bli något, måste jag spara till Carina.  Det vet man ju aldrig. Jag duschade, rakade mig, bytte underkläder och skjorta och kände mig beredd. Tog med mig min penisring, ifall något trevligt skulle ske.

När jag steg inom dörren till Carinas lägenhet och såg henne framför mig blev jag verkligen förvånad. Hon hade bytt om och var mycket läckert klädd. Urringad och knäkort klänning, svarta strumpor och högklackade skor. Vilken inbjudande syn. Hennes välkomstleende var helt bedårande.
-        Jag vill bjuda dig på riktig mat som ni karlar gillar. Det blir isterband och stuvade potatisar.
-        Trevligt, det gillar jag
-        Så får du öl och snaps
Vi åt i köket och vi sjöng några snapsvisor. Det kändes verkligen som vi var på samma frekvens. Carina började plocka av bordet.
-        Kan du sätta på kaffe? Frågade Carina
-        Jo det kan jag. Men vill sätta på dig också!
Trodde en sekund att Carina skulle bli sur och förnärmad. Men så vände hon sig och log och sa:
- Älskade vän , inget kaffe nu. Du skall få efterrätt i stället! Kom med!

Mitt hjärta dunkande och jag gick i högvarv.

Carina tog mig i handen och ledde mig in i sitt sovrum. Vi tog av oss i en rasande fart. Jag såg hela tiden på Carina. Hon var vacker. Fina naturliga bröst. Fina ben. Trots sin ålder var hon mycket väl bibehållen. 
- Du har en fin tatuering på axeln! Snygg. Gillar det! Ser manligt ut.
- Tack! Gjorde den då jag fyllde 50. Vågade inte innan.
- Bättre sent än aldrig
 Carina hade fina naturliga bröst. Sexiga styva bröstvårtor
- Du har fina bröst!
- Vet inte. De har ju blivit lite hängiga med åren och tre barn.
- De är snygga och sexiga. Vill smaka
- Ta för dig av de mogna frukterna, skrattade Carina
Snart stod Carina där i bara ett par nästan genomskinliga, svarta spetstrosor. Jag tyckte det såg skönt syndfullt ut och kuken styvnade ännu mer. Jag gick fram till Carina, tog av henne trosorna, vek ihop dem fint och la dem på hennes andra kläder. Carina hade en läcker buske och fittskåran skymtade. Carina böjde sig ner och drog av mig mina kalsonger och så stod vi där framför varandra, helnakna och kåta av bara den båda två.
-        Jag brukar inte raka mig, sa Carina lite generat. Vill du att tjejerna skall vara rakade?
-        Du ser ut som en riktig kvinna! Läcker! Svarande jag

Carina satte sig på sängkanten. Jag ställde mig på knä framför henne och sköt in mitt huvud mellan hennes särade ben. Hennes fitta var nu bara en decimeter från min mun. Jag stack in mina fingrar mellan hennes blygdläppar och öppnade vulvan. Å, denna härligt vackra laxrosa färg och safterna som hade fuktat ingången gjorde mig helgalen. Jag stack in munnen mellan fittläpparna och började trycka och slicka.


Jag gned munnen upp och ner. Upp mot clitoris och tillbaka ner mot nedre delen av fittöppningen. Carina stönade. Hon tog om min nacke och tryckte mig hårt in mot fittan. Jag drack för fullt av hennes saft som nu flödade för fullt. Carina skrek:
-Åh! Jag dör! Du är underbar. Mera!
Hon började kränga kraftigt med kroppen och jag förstod att hon var nära orgasm. När min tunga började bearbeta hennes klitoris gav hon till ett formligt gallskrik.
- Åh! Hans-Erik,N!
Carina grep mig i håret och drog mig hårt in mot fittan Med min mun kände jag hennes kramper.
Jag lyfte upp Carinas ben i sängen. Där låg hon nu naken och vacker framför mig. Jag smekte hennes buske. Körde in ett par fingrar i hennes fitta. Jag lät dem gå ut och in och lät dem stryka hårt mot slidans framkant både när jag körde in dem och när jag drog ut dem. Antagligen träffade jag därmed gång på gång hennes G-punkt för nu började hon kvida och vrida sig. Hon var i full färd med att nå fram till nya orgasmer.
– Åh Hans-Erik! Mera! Mer! Å, min fitta, ååh!
Jag kände mig lycklig som kunnat hjälpa Carina till orgasmerna.
Jag la mig vid sidan av Carina. Jag var kåt. Jag kunde knapp vänta, men gjorde en kraftansträngning så att hon fick ta igen sig. Så började jag runka sakta medan jag såg in i hennes ögon som hade börjat få liv.
-        Är det ok att jag sätter på en penisring? Vill inte slaka, frågade jag generat.
-        Nej så klart att det är ok
Carina såg när jag drog på ringen runt pung och skaft. Hon vände sig om och ställde sig på alla fyra. En underbar syn. Jag kröp intill och stack in kuken. Den kom i botten i första skjutet. Mjukt, varmt vått. Så skönt, så jätteskönt.
- Skönt.  Kom djupt och hårt.
Och jag stötte på. Djupt, hårt. Kuken gled så fint in och ut i hennes fitta. Och min brunst var på topp. Jag ville hela tiden mer och mer. Snart stötte jag med alla mina krafter. Då och då stannade jag med kuken längst in och kände då hur Carinas fittmuskler kramade honom. Å, vilket härligt knull det var. Nu ökade jag takten. Fortare, fortare, hårdare, djupt in. Jag skrek, Carina skrek.
- Din fitta, å din fitta. Den är toppen. Krama kuken, Carina!
- Ja Hans-Erik knulla på, knulla min våta fitta.
Jag kände mitt pulserande. Hejdade mig och drog ut. Så vände jag mig om så att vi kom att bilda en 69:a. Carina var genast med på noterna och tog min kuk i sin mun. Hennes tunga spelade över ollonet och min tunga över hennes klitta. Vi njöt och vår njutning ökade. Ibland tog Carina kuken långt in i sin mun och ibland slickade hon ollonet. Jag kände hur sperman började trycka på för att komma ut. Det gjorde mig allt ivrigare i mitt slickande av Carinas fitta. Nu var jag väldigt nära orgasm.
- Åååååh Nuuuuu, Nuuuuuuu! Jaaaaaaaa!
Och så gick det för mig. I en väldig kaskad. Carina fick sperma långt in i sin mun. Jag märkte hur hon svalde.
- Så skönt ! Du är toppen.
- Och du är underbar, Vilken fin efterätt, Carina. Så härligt!
Vi vilade ut, steg upp, duschade 

Carina gick ut i köket och gjorde i ordning var sin whisky. Vi skålande och smakade på whiskyn 

Så kom Carina fram till mig, gav mig en djup kyss och sa:
- Nu ska vi filma litet.
- Vad då? Vad ska vi filma?
- Vi ska filma dig och mig, Nakna, din styva kuk och min våta fitta
Så gick hon till ett skåp och tog en kamera och jag fick en noggrann instruktion om hur den skulle handhas. Vi gick till sängs Jag la mig på ryggen med kameran i handen. Carina böjde sig ner över mig, runkade min kuk tills jag fått stånd. Hon drog på penisringen runt pungen och skaftet. runt och så tog hon kuken i sin mun. Allt detta filmade jag. Så satte hon sig upp nere vid mina fötter, vänd mot mig och började pulla sig. Jag filmade. Hennes fitta var våt och vidöppen. Jag zoomade in den. Såg hur ivrigt hennes fingrar jobbade. Så började hon även smeka klittan.
-        Jag måst få rida dig!

Hon greppade ett stadigt tag om min kuk, passade in sig över den och lät den så slinka in i sin kåta fitta. Jag lät kameran gå hela tiden. Carinna höjde och sänkte sig till en början helt långsamt sedan litet snabbare. Hon tittade ner på min kuk och log.
-        Vad duktig du är Hans-Erik! Du får stånd igen direkt.
Jag mumlade ett svar och fortsatte filma. Fittan gled upp, den gled ner allteftersom Carina höjde och sänkte sig.  Så började då Carina rida mig i ett rasande tempo. Och hon skrek:
- Nu kommer jag, Husets kåtaste kärring kommer. Aååh
En som också kom var jag. Jag drog ur. Fick en sekvens bilder som visade den fontän av sperma som träffade Carina långt upp på halsen. Nu var vi verkligen matta. Vi vilade ut. Kysstes och smektes.


Efter en stund gick vi upp. Vi satte oss i soffan framför TV-n och så startade Carina vår egen lilla porrfilm. Jag la armen runt henne och studerade henne medan vår film rullade fram på rutan. Å, det var härliga scener. Det tyckte Carina med. Hon skrattade högt när filmen visade hur hon satte sig på min kuk och det avslutande sprutet

Jag flyttade en hand till Carinas fitta och stack in ett par fingrar. Carina stönade. Hon tog tag i min kuk och runkade den medan vi såg på filmen hur skönt vi knullat.

Jag förde in ytterligare ett finger i Carinas fitta. Trängde djupare in. Carina log tacksamt
- Hans-Erik, va skönt. Det går för mig strax

Och nu började hennes kropp skaka våldsamt och hon skrek ut sin njutning så högt så jag trodde det skulle höras i hela huset. Jag lyckades dra ut handen i det ögonblick Carina föll i hop som en trasa, totalt utmattad och härligt tillfredsställd.

Till slut, långt in på småtimmarna, när vi inte orkade mer, lovade vi varandra att vi skulle ha fler sköna träffar i Carinas säng. Carina lovade att föra mig än längre in i den härliga sexuella världen, ge mig nya och oväntade upplevelser. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar