torsdag 15 januari 2015

Runk och avrunk

Det var en varm sommar, när jag nyskild hade flyttat och sökte kontakt med nya människor på många olika platser och träffpunkter. En av platserna var ekdungen mitt i staden där en del kulturmänniskor och andra brukade ha löst sammanhållna träffar. Vi spelade stillsam musik, men mest pratade vi och det skapades en sammanhållning bland likasinnade.

Jag träffade Mia genom en annan kvinna Annica som jag träffat därför att hon bodde i samma hus som jag.  Jag måste ha sett mer än lovligt fånig ut för Mia började förklara att hon hyrde in sig över sommaren hos Annica. Mia var en kvinna på drygt 50. Cendré med halvkort hår, ca  165 lång med normal kropp fin rumpa och lagom tuttar. 
- Då är vi ju grannar alla tre sade jag och får nog orsak till att ha ett teparty någon gång. Ett par veckor träffade jag ingen av kvinnorna då mitt jobb var fullbokat.

Så stötte jag ihop med henne på gatan utanför huset, vi bodde ju i samma hus men olika trappuppgångar.
-      -   Hej säger hon och fortsätter spontant, vi skulle ju träffas över en kopp te någongång, passar det i dag?
Jag blev lätt överraskad, men kom ihåg att vi pratat om det i ekdungen.
-     -    Ja vist kan vi det, är Annica hemma?
-   -     Nej, svarade hon, men jag behöver inget förkläde jag är stor flicka nu.
Vi skrattade båda och kom överens om att jag skulle komma lite senare, så att jag hinner städa av det värsta, som hon sa och svansade iväg med ett leende.

Jag gick in på gården och till den andra porten, ringde på en ringklocka där nere för att bli insläppt. Trappan upp till andra våningen var smal och vindlande. Det märktes att huset var gammalt, ett av de första hyreshusen i staden, sades det. Mia stod i dörren och jag kände att det doftade av te. Vi gick in i stora rummet där hon dukat koppar och satt fram kex med ost.
Vi satte oss och hon serverade teet, samtalet gick lite trögt för det var ju första gången vi var på tumanhand. Hon gick plötsligt och hämtade en bunt papper från sitt rum och berättade att ho försökt börja läsa in sig stadens och områdets historia.
-         - Jag vet att du känner en del människor som skriver om vårt förflutna, sade hon, är du själv intresserad?
-        - Jodå svarade jag, jag har fotograferat av en del gamla miljöer i området
-        - Bara miljöer? Har hört att du fotograferar kvinnor också.
-        - Jo det det stämmer.
-       -  Och dom är nakna också, fnissade hon
-      -   Jo det är nog så det då det är tjejer
-        - Då duger inte tanter som jag då?
-       -  Jo det är numera oftast mogna kvinnor som jag plåtar
Vi hade flyttat närmare varandra under samtalet och min hand låg nu på hennes höft medan jag sjöng kände jag hur hon kramade mitt ben och så helt plötsligt kysstes vi intensivt och alla tankar på foton på hus och kvinnor flög sin kos.
Jag smekte hennes bröst och hon gav mig gensvar. Allt främlingskap var borta och vi var upptända till max. Jag försökte komma åt hennes sköte med handen men då knep hon ihop låren. Jag trodde att jag hade tagit för givet att hon ville bli smekt även där och bad henne förlåta mig.
-       -  Det är inte så att jag inte vill men inte så direkt, sade hon. Men vi går in i mitt rum och fortsätter kela med varandra ifall du vill. Dina händer är så härliga. Så vill jag att du använder kondom om vi skulle göra det. Du har väl ingen sådan förstås
-        - Nä fick jag erkänna
-        - Ta av dig! befallde hon. Vill se din tatuering!
- Vet du att jag är tatuerad?
- mm, har sett det, då du har linne. Tycker det är snyggt!
- Tack, svarande jag rodnade .

Samtidigt Hon tog hon av sig nästan allt, bara vardagstrosorna fick stanna på. En mogen kvinna. Med mogna naturliga bröst
- Duger jag som modell tror du? 
- Du är jättefin. Men du behåller trosorna på
- Får bli överraskning sen. Men jag har inte rakat mig. Har busken kvar skrattade hon
- Det är är väl fint. Visar att du är mogen kvinna och ingen fjortis

Nu hon lossade mitt bälte och drog ner dragkedjan så stod jag redo för att bli avrunkad. Försiktigt började hon smeka min penis så att den skulle få njuta så maximalt som den kunde utan att besöka hennes kärleksgrotta. Jag tog av mig skjortan och hon kysste mig på magen medan jag sparkade av kalsonger och byxor.
-        - Lägg dig på rygg på sängen jag vill smaka på dig sa hon
Jag lydde och låg med kuken pulserande av åtrå under det att hon lät den glida mellan sina hopklämda bröst. Hennes tunga gled ner över mitt bröst och väl framme vid kuken slök hon in hela kuken i munnen. Sög bet och masserade pungen samtidigt. Det var en erfaren kvinnas mun som bearbetade min kuk. Så släppte hon plötsligt min salivblöta kuk ur munnen och viskade hest
-        - Runka den så jag får se dig spruta.

 Jag hörde hur hon längtade efter att få njuta tillsammans med mig även om det bara var jag som skulle få den ultimata känslan i min utlösning.Samtidigt såg jag att hon hade börjat pulla fittan utanpå trosan. Jag runkade och förstod att hon ville följa min utlösning och komma gemensamt med mig. Även om hon inte fick känna min kuk i sin fitta. Jag kände hur utlösningen pockade på och så med en kaskad av sperma sprutade jag min mage full med vit sperma. Hennes ögon blev alldeles blanka av åtrå och handens fingrar trycktes in så långt som trosan tillät. Jag upplevde att vi båda fick en gemensam utlösning.



Hon andades flämtande och log lyckligt, böjde sig ner och sög in min kletiga kuk i munnen, lekte med den en stund och sög den ren från sperman. Resten av kletet som täckte min mage torkade hon bort med ett litet nattlinne som hon tog fram undan kudden som hon sov på.
Hon klev sen bort från mina lår och jag såg att trosan hade blivit fuktig och sperman från utlösningen.
Vi makade oss tillrätta i sängen och låg smekande varandra utan att säga något under en lång stund. Vill du sova med mig en stund innan du går hem till dig, frågade hon. Jag jakade till det och hon kröp tätare intill mig. Viskade,
-       -  Nästa kan du få fotograferar mig. Skall ha ansat busken då
- - Du blir en perefekt modell 
 - Och du! Ta med dig kondomer så vi kan knulla, bara så du vet!

Hon fnisskrattade lågt och efter en stund kände jag att hennes kropp slappnade av och hon sov i min famn. Jag var lycklig och förvirrad. Sommaren var bara halvvägs och en kärlekssommar blev det med flera möten och intensiva samlag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar