lördag 3 januari 2015

Onani

Onani, runkning etc är ett ämne som vi män inte gärna talar om. Det är lite skämmigt.Vi talar hellre om då vi varit tillsammans med kvinnor. Ändå runkar jag precis som de flesta män ofta.  Det har varit så sedan jag gick igenom puberteten och blev könsmogen. Men min onani har förändrats. Då jag var ung tittade jag ofta i en porrtidning och fantiserade då jag runkade. Nu vill jag helst ha lugn musik i bakgrunden och koncentrera mig på njutningen. Det blir sätt att öva på att kontrollera utlösningen.  Och då de tider och dagar jag är med en kvinna behöver jag numera inte onanera. Men tillsammans med en kvinna tycker jag det är skönt att bli smekt och runkad av en kvinnohand.

Onanin bekräftar min manlighet. Det känns också manlighet och skönt att kunna få erektion. Det känns manligt att se sperman är tjock. Flera ejakulationer i snabb följd på varandra gör sperman tunn. Det är nog den största oron inför åldrandet att inte kunna få erektion och utlösning. 

Men onanin kan aldrig ersätta känsla att vara tillsammans med kvinna och uppleva närheten hud mot hud och den gemensamma njutningen

http://www.ur.se/Produkter/178005-Bildningsbyran-sex-Onani-en-kalla-till-njutning-och-flykt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar